Followers

Saturday, August 6, 2011

dreams car..

hai..

aku memang sukakan kereta..aku rasa semua orang pun ada kereta idaman..kereta idaman aku pula memang aku tau tak mampu aku miliki..kalau murah rezeki  dapatla aku beli..kalau tak sekadar impian jela..

tapi kereta apa pun tak penting..asalkan mempunyai ciri-ciri keselamatan dan mengikut kemampuan aku..sebab kereta adalah satu keperluan pada masa sekarang..takkan aku nak pergi mengajar naik beskal kan?kalau 30 tahun dahulu mungkin perkara biasa tapi sekarang..

ni antara kereta idaman yang aku rasa aku mampu miliki:

Vios TRD Sportivo
harga dia bermula RM91,204.00*
 
 Naza Forte 1.6(A) EX 
harga bermula  RM 78,800

Myvi SE 1.3 EZi
harga bermula RM 52,300.00* (tak sure)
 

honda city Grade S
harga bermula RM85,480.00

proton pesona
harga bermula RM46,499

mak aku kata aku dah kena belajar menguruskan duit belanja sendiri..sepatutnya dah lama aku kena belajar tapi masih tak mampu lagi..aku selalu terfikir mana peginya duit aku..ada to**l ke yang curi?

bosan nya hari ni..cuaca mendung..mr fren pulak dok bantai tidur lagi..
mungkin aku patut merajinkan diri menyiapkan tesis..tapi aku nak layan cite dalam external hd dulu..ada berpuluh-puluh lagi yang tak sempat tengok. weekend yang heaven..


selamat berpuasa..semoga segala amalan yang kita lakukan membawa keberkatan..

p/s: bangun tidur tadi rasa badan kecil dari biasa..mengecut kot? 


No comments: